Col·laboració al nou disc d'en Manolo GarciaColaboración en el disco de Manolo Garcia

Anterior / SeguentSiguiente

Octubre 2011Octubre 2011
Manolo Garcia va buscar-me entre els escenaris desprès d’haver-me escoltat a la ràdio, i em va proposar col.laborar en el seu darrer disc "Los dias intactos", disc que porta tres setmanes a num.1 de ventas a nivell Espanyol.

"Creyente bajo torres de alta tensión" és el tema que em compartit, un repte important, una llengua diferent, un estil i una categoria de disc molt elevada.
Manolo Garcia me buscó entre los escenarios después de haberme escuchado en la radio, y me propuso colaborar en su último disco "Los días Intactos", disco que lleva tres semanas en num.1 de ventas en España.

"Creyente bajo torres de alta tensión" es el tema que me compartido, un reto importante, una lengua diferente, un estilo y una categoría de disco muy elevada.
El resultat pot semblar curiós, és un registre diferent però amb el que m’he sentit molt comode. Som molt aprop com a persona i amb gustos en comú; la poesia, els sentiments, i en les ganes de treure la personalitat lliurament sigui quina sigui.

Quedo molt contenta de que un músic com ell valori els meus treballs, això i la seva amistat és un dels millors premis que em pot donar fer cançons.
El resultado puede parecer curioso, es un registro diferente pero con el que me he sentido muy cómoda. Somos muy cercanos como persona y con gustos en común, la poesía, los sentimientos, y las ganas de sacar la personalidad libremente sea cual sea.

Quedo muy contenta de que un músico como él valore mis trabajos, eso y su amistad es uno de los mejores premios que me puede dar hacer canciones.
          Català | Español          Català | Español | English